Pannon-Work Ausztria (Österreich)

munkaadoknak title

szolgáltatásaink üzleti igények

Egyedi szolgáltatások

A megfelelő munkavállalók alkalmazása most minden eddiginél fontosabb egy cég sikeréhez. A cégek változatos alkalmazási igényei és a jelenlegi munkaerőpiac mellett a „specializált alkalmazás” nemcsak kulcsfontosságú, de elengedhetetlen is egy cég növekedéséhez és sikeréhez. A Pannon-Work egy teljes toborzási szolgáltatást nyújtó, képzett és folyamatosan rendelkezésre álló csapatot biztosít Önöknek a lehető legjobb teljesítménnyel!

Ma szinte minden vállalattól elvárják, hogy kevesebből hozzon ki többet. Egy ilyen környezetben a siker kulcsa a rugalmasság – különösen, ha alkalmazási stratégiákról van szó. A rugalmas alkalmazás elengedhetetlen a hatékony működéshez. Megfelelően alkalmazva segíthet megbirkózni a megnövekedett munkamennyiséggel, segít a célok elérésében.

Munkaerő-
kölcsönzés




Munkaerő-
közvetítés




Diákmunka



Nyugdijasmunka










HR Matrix




Toborzás




Ajánlatkérés








Diákmunka

Fiatalos lendület, vállalkozó szellem, stabil, biztonságos, ellenőrizhető és legálisan végezhető tevékenység. Napjainkban ez jellemzi a diákmunkát, mely már régen nem azonos a vakáció alatt kedvtelésből, zsebpénzért vállalt munkával.

A Pannon-Work Iskolaszövetkezet által foglalkoztatott, 16. életévüket betöltött nappali tagozatos diákok gyorsan tanulnak, rugalmasak, megbízhatóak, ezért egyaránt alkalmasak az egyszerű fizikai munkákra és a szaktudást igénylő, felelősségteljes feladatok elvégzésére is.
 

Érdemes élnie ezzel a lehetőséggel:

Ha az év bármely napján (akár pihenőnapokon és ünnepnapokon is), akár naponta változó létszámigényű feladatok elvégzésére keres rugalmas, gyorsan tanuló és gyorsan mobilizálható munkaerőt;

Ha hirtelen kieső (általában szakképzetlen) vagy nyári szabadságon lévő munkatársakat (pl. gyártósori szerelők, betanított dolgozók, irodai adminisztratív dolgozók) kell helyettesíteni;

Ha sürgős vagy nagyobb megrendeléseket kell teljesíteni, alkalmi, szezonális feladatokat kell megoldani (akciók, leltárak, rakodási feladatok lebonyolítása, évzárás);

Ha különleges felkészültséget igénylő feladatokat szeretne elvégeztetni (pl. kínai-magyar tolmács, jelmezes szórólap-osztogatás stb.)

Érdemes a Pannon-Work mellett döntenie:

  • mert több mint 10000 fős régiós tagságunknak köszönhetően nagy volumenű megbízásokat is biztonsággal el tudunk végezni, megbízhatóan, folyamatosan, akár hosszabb időn keresztül is;
  • mert a diákmunka szolgáltatási díját költségként elszámolhatja, az nem bérköltségként jelentkezik, így költségeit optimalizálhatja;
  • mert a diákmunka időtartama és konstrukciója (létszám, elszámolások gyakorisága, rezsióradíj) rugalmasan igazodik az Ön igényeihez, így előre kalkulálhatja költségeit;
  • mert nem kell létszámbővítésre gondolnia, ha hirtelen nagy munkaerőt igénylő megbízást kap;
  • mert témavezetőnk és csoportvezetőink mindennap figyelemmel kísérik a munka menetét és közvetítik az Ön és cégének elvárásait a diákok felé, így rugalmasan alkalmazkodunk az Ön változó igényeihez is;
  • mert akár több 10 vagy 100 diák munkavállaló elszámolása Önnek egy költségszámla iktatását és átutalását jelenti, az így felszabadult idejét pedig fontos stratégiai célok megoldására vagy éppen pihenésre fordíthatja.

Milyen feladatokat bízhat a diákokra?

Könnyű és nehéz fizikai munkát: takarítást, költöztetést, rakodást és raktárrendezést, leltározást, bolti eladást, árufeltöltést, pénztárosi feladatokat, csomagolást, címkézést, anyagmozgatást, gépkezelést, gépkiszolgálást, szalag melletti munkát, különböző idény- és rohammunkákat, szabadságolás kiváltását, parkgondozást, tereprendezést, útépítési munkákat, de akár olyan szaktudást igénylő feladatokat is, mint a lakatos, esztergályos és varrónői feladatok. A lehetőségek szinte kimeríthetetlenek.

Reklám és egyéb akciók, rendezvények lebonyolítását: host és hostess szolgáltatást, merchandising munkákat, szórólapok, kiadványok osztogatását.

Szellemi, szakmai munkákat: számítógépes adatrögzítést, irodai adminisztratív munkákat, borítékolást, közvélemény-kutatást, piackutatást, forgalomszámlálást, adatgyűjtést, adatfeldolgozást, valamint nyelvtudást igénylő feladatokat: tolmácsolást és fordítást.

Terjesztési, kézbesítési munkákat.

Hogyan tudunk együttműködni?

Ha felkeltettük érdeklődését, kérje ingyenes ajánlatunkat!
Ajánlatkérés cégeknek


Nyugdíjasmunka


2017. július 1-től változott a szövetkezeti törvény, valamint több más jogszabály is, melynek értelmében egy új atipikus foglalkoztatási forma - a közérdekű nyugdíjas szövetkezeti foglalkoztatás - alkalmazására nyílt lehetőség a magyar munkaerő-piacon. Közérdekű nyugdíjas szövetkezetek öregségi nyugdíjasok reaktiválásával enyhíthetik némileg a folyamatosan fennálló munkaerőhiányt. A törvényalkotó az iskolaszövetkezetek több évtizedes működésének mintájára teremtette meg ennek az egyszerű, rugalmas és költséghatékony foglalkoztatási formának a törvényi hátterét. Mivel mindez jól beilleszthető a Pannon-Work Csoport termékportfóliójába, és jelenleg is vannak nyugdíjas kollégáink, a cégcsoport részeként megalakult a Pannon-Work Silver Közérdekű Nyugdíjas Szövetkezet és mostantól az Ön rendelkezésére áll.

Ha
  • Az Ön cége is krónikus munkaerő-hiánnyal küzd,
  • Ön sem tudja saját (volt) kollégáit nyugdíjasként továbbfoglalkoztatni saját állományban,
  • Ön jelenleg nyugdíjasként foglalkoztatott dolgozóit költséghatékonyabb foglalkoztatási formában szeretné foglalkoztatni
  • Önt a legolcsóbb foglalkoztatási forma érdekli, hiszen ledolgozott óra alapú, nincsenek járulékos, vagy egyéb rejtett költségek, kizárólag a ledolgozott óra fizetendő,
  • Ön a legrugalmasabb foglalkoztatási formára kíváncsi: akár naponta változtathatja munkaerő-igényét.
Igénye szerint komplex szolgáltatást nyújtunk:
  • megkeressük, toborozzuk a megfelelő számú és szakmai/munkatapasztalattal rendelkező nyugdíjas munkatársakat,
  • megkötjük jogszabályoknak megfelelő szerződéseket mind partnercégünkkel, mind a nyugdíjasokkal,
  • irányítjuk, ellenőrizzük, koordináljuk a nyugdíjasok teljesítéseit,
  • teljeskörű adminisztrációt végzünk a NAV bejelentéstől a bérszámfejtésen át reklamációkezelésig,
  • partnercégünk havonta mindösszesen csak egy költségszámlát kap szövetkezetünktől, függetlenül a tárgyhónapban teljesítő nyugdíjasok számától, és a ledolgozott óraszámtól,

A nyugdíjas szövetkezet foglalkoztatás jól kombinálható egyéb humán erőforrás szolgáltatásokkal, mint az iskolaszövetkezeti diákmunka, munkaerő-kölcsönzés, közvetítés, egyszerűsített foglalkoztatás. Cégcsoportunk ennek évtizedek óta szakértője!

Hogyan tudunk együttműködni?

Ha felkeltettük érdeklődését, kérje ingyenes ajánlatunkat!
Ajánlatkérés cégeknek

HR Matrix

HR támogatás testreszabva: Ön kiszervezi, mi megszervezzük!

Költségmegtakarítás, időhatékonyság, jogbiztonság.

A HR Outsourcing szolgáltatásunk kialakítása folyamán figyelembe vettük évtizedes szakértői tapasztalatunkat, a jelenlegi partnereink igényeit, valamint a munkaerő piac változását egyaránt. Ezen tényezők és  igények ismeretében alakítottuk ki a HR Mátrix ágazatunkat.

HR adminisztráció, bérszámfejtés, számviteli tanácsadás, a vonatkozó munkajogi változáskövetés, bevallások készítése, ki-és bejelentések bonyolítása, a könyvelés felé kötelező adatszolgáltatás és a különböző listák, illetve nyilvántartások gondozása. Ezek a tevékenységek mind kiszervezhetők anélkül, hogy kiszolgáltatottsággal járna az új struktúra.

A 30 éves tapasztalattal rendelkező Pannon-Work cégcsoport több mint négyezer kölcsönzött munkavállalót foglalkoztató integrált HR szolgáltató, amely szolgáltatás magában foglalja a teljes HR adminisztrációs tevékenységet. Legfontosabb értékünk a magasan képzett belső munkavállalói gárda, amelyre alapozva képesek vagyunk professzionális szolgáltatást nyújtani. További lényeges jellemzőnk, hogy csapatunk tagjai mind az ügyfélkapcsolati oldalon, mind a szakmai háttér szervezetben magasan képzettek.

Miért éri ez meg Önnek? Időt és erőforrásokat takarít meg, ha a munkaügyi adminisztráció bármely részét szakképzett, széleskörű ismeretekkel rendelkező cégre bízza, hiszen sem HR munkatársakra, sem bérszámfejtőkre, sem szoftverekre, nem lesz szüksége, valamint a jogszabályok naprakész ismeretének terhe is lekerül a válláról, hiszen igény szerint a szakképzett munkajogászt is biztosítjuk Önnek.


SZOLGÁLTATÁSAINK:

HR adminisztráció

Magasan képzett szakembereink a megbízó által rendelkezésünkre bocsátott dokumentumok alapján elvégzik a munkavállaló beléptetését, az összes ezzel kapcsolatos teendőt is beleértve, az orvosi alkalmassági vizsgálat koordinálását, a munkaszerződés megkötésével kapcsolatos teendőket, a cafetéria nyilatkozatok kezelését, a munkavállalóknak járó összegek kiszámolását, a jogviszonyok megszüntetését, valamint igény szerint havi adatszolgáltatást is biztosítunk partnereinknek, Excel tábla formájában listát a ki-és belépőkről. Ezen szolgáltatás keretein belül partnereink igényelhetik a  jogi tanácsadást, melynek keretén belül munkajogi szakjogászunk  munkaügyi audit után javaslatot tesz a megfelelő dokumentáció elkészítésére. Biztosítjuk a folyamatos munkaügyi ügyintézést , valamint személyesen tartjuk a kapcsolatot Partnereinkkel és a munkavállalóikkal is.

Szolgáltatásunk teljeskörű bérszámfejtéssel is igénybe vehető.

  • Munkavállalók beléptetése és kiléptetése
  • Munkaszerződés módosítások
  • Folyamatos munkaügyi ügyintézés
  • Üzemorvosi vizsgálatok nyilvántartása, előkészítése
  • Havi adatszolgáltatás készítése
  • Munkaügyi adminisztráció mellé becsatlakozó bérszámfejtés
     

Bérszámfejtés

Ezen szolgáltatásunk keretein belül biztosítjuk az adatközlést a hivatalos szervek felé, a munkabérjegyzék elkészítését, szabadságok nyilvántartását. A cafetériával kapcsolatos teendők teljeskörű elvégzését, támogatást a hatósági ellenőrzéseken, valamint a társadalombiztosítási kifizetőhely működéséhez kapcsolódó feladatok teljes körű teljesítését.

  • Bérszámfejtés terén az egész folyamat kiszervezhető
  • Belépő és kilépő dolgozók ki- és bejelentése a NAV felé
  • Alkalmazottak adatainak napra kész karbantartása a Megbízó által közölt adatok alapján
  • Jelenléti ívek, beosztások ellenőrzése
  • Bérszámfejtés
  • Munkabérjegyzékek elkészítése és eljuttatása a munkavállalók részére
  • Szabadság egyenlegek nyilvántartása és nyomon követése
  • Táppénz és keresőképtelenség idejére járó ellátás, pótlékok, napi díjak, költségtérítések, eseti kifizetések, jutalmak, juttatások számfejtése
  • Cafetéria nyilatkozatok feldolgozása és a Cafetéria elemek számfejtése, jogszabályi korlátok figyelése
  • Cafetéria rendelés, ügyintézés, Cafe adminisztrációs modul kezelése;
  • Nyilatkozatok kezelése
  • Levonások kezelése
  • Bérfeladás főkönyvi könyvelés felé a Megbízó által igényelt formátumban és adattartalommal
  • Munkabér kifizetői lista elkészítése utaláshoz a Megbízó által igényelt formátumban és adattartalommal
  • Adatközlés hivatalos szervek felé
  • A bérjárulékok 08-as típusú havi bevallásának határidőre történő elkészítése, és továbbítása a cégek felé, a Megbízó kérésére a hatóság felé
  • Járulékok és adók utalási listájának elkészítése határidő és bankszámlaszámok megadásával
  • Statisztikák elkészítése a Hivatal felé
  • Munkáltatói igazolások elkészítése
  • Munkaviszony megszűnése esetén a szükséges elszámolások, igazolások teljes körű elkészítése
  • Támogatás hatósági ellenőrzéseken
  • Társadalombiztosítási kifizetőhely működéséhez kapcsolódó feladatok teljes körű teljesítése.

 

Munkaügyi audit, jogi tanácsadás

Megbízóink számára ad hoc munkajogi problémákban egyedi tanácsadást biztosítunk havi átalánydíjas, vagy óradíjas elszámolás keretében. Munkajogi vitákban peren kívül vagy perbeli jogi képviselet ellátását biztosítunk ügyvédi iroda, munkajogi szakjogász közvetlen igénybevétele útján óradíjas elszámolásban. Bármely speciális munkajogi kérdésben egyedi tanácsadást biztosítunk e-mailen vagy igény esetén akár személyesen is.

Munkajogi tanácsadás, átvilágítás kiszervezése

  • a HR és a bérszámfejtés által használt iratok munkajogi szempontból való áttekintése, frissítése és optimalizálása:
  • munkaszerződések tartalmi felülvizsgálata,
  • a szabályzatok és nyilvántartások monitorozása,
  • valamint azoknak a bérszámfejtéssel való összehangolása.

Eseti jellegű jogi tanácsadásra szolgáltató megbízása

  • munkaviszony megszüntetésekor, ha az előkészített iratminták nem használhatók
  • munkabalesetekkel összefüggő kártérítési ügyekben
     

Számviteli és könyvelési szolgáltatásnál az alábbiakat lehet kiszervezni

  • könyvelés, és az ezzel kapcsolatos tevékenységek teljes körű ellátása;
  • könyvelési rendszer kialakítása, meglévő felülvizsgálata;
  • a bevallási kötelezettség keretében beadandó havi, negyedéves vagy éves adóbevallások, valamint egyéb más bevallások elkészítése és elektronikus benyújtása;
  • havi pénzügyi zárások elvégzése;
  • éves zárások elvégzése;
  • éves beszámolók elkészítése és benyújtása;
  • szállítói számlák, bank, házi pénztár és tárgyi eszközök könyvelése;
  • kimenő számlák kiállítása és könyvelése;
  • felkészülés az éves könyvvizsgálatra;
  • könyvvizsgálati asszisztencia;
  • a társaság igényeinek megfelelően kialakított havi menedzsment-jelentéscsomag elkészítése;
  • speciális pénzügyi adatszolgáltatások a tulajdonosok részére, illetve a banki hitelfelvételhez szükséges speciális adatszolgáltatások.

Adótanácsadás körében különösen az alábbi szolgáltatásokat vállaljuk át ügyfeleinktől

  • adózással kapcsolatos egyedi kérdések vizsgálata és szakmai vélemények készítése, adótanácsadói levélben eseti megbízások alapján;
  • állásfoglalás iránti kérelmek előkészítése és előterjesztése az adóhatóságnál, Pénzügyminisztériumnál, feltételes adómegállapítás iránti kérelmek előkészítése;
  • a társaság képviselete adóhatósági és egyéb, a tevékenységéhez kapcsolódó ellenőrzésekor, valamint adóigazgatási eljárás során, észrevételek, fellebbezések, felügyeleti intézkedés iránti kérelmek előkészítése;
  • szerződések adózási szempontból történő előzetes elemzése, valamint adózási szempontból fontos szerződések tervezetének elkészítése;
  • levelezés lebonyolítása az adóhatósággal (gyakorítási kérelem, adategyeztetések, stb.).

Fenti szolgáltatásaink külön-külön is igénybe vehetők.
 

Rehabilitációs foglalkoztatás

A Pannon-Work Zrt. komplex HR szolgáltatóként, 30 éves munkaerőpiaci tapasztalattal kínálja a rehabilitációs foglalkoztatást kiegészítő szoláltatásokat, mint toborzás, kiválasztás, beillesztés. Ezen szolgáltatás tekintetében saját tapasztalatokra is támaszkodik, hiszen a Pannon-Work saját állományában is foglalkoztat megváltozott munkaképességű munkavállalókat, ezáltal is biztosítja a társadalmi felelősségvállalás szempontrendszereit.

Igénybe vehető szolgáltatások
  • Belső átvizsgálás: komplex tevékenység, amely révén a már meglévő állományi létszám közül megvizsgáljuk, hogy van-e megváltozott munkaképességű munkavállaló.
  • Munkaerő közvetítés: foglalkozás-egészségügyi szempontrendszerek figyelembevételével történik a jelölt közvetítése az adott pozícióba.
  • Szakmai tanácsadás, tréningek: amely tartalmazza a megváltozott munkaképességű munkavállalók foglalkoztatásáról szóló jogszabályokat, etikai elveket, pénzügyi, bérszámfejtési és HR szempontból fontos elemeket.
  • Érzékenyítő tréning, utánkövetés: amely segíti a megváltozott munkaképességű munkavállalók zökkenőmentes beilleszkedését.
  • „Try&hire”: a megváltozott munkaképességű jelöltek kölcsönzését követően, saját állományba kerülhet a munkavállaló.
Miért érdemes megváltozott munkaképességű munkavállalót alkalmazni?
  • Új munkaerő révén, munkájával teljes mértékben hozzájárul a termeléshez,
  • Rehabilitációs hozzájárulás befizetésének kiváltása,
  • Munkáltatói kedvezmények további igénybevétele,
  • Tendereken, pályázatokon kedvezőbb elbírálás,
  • A cég arculatának tervezésekor a társadalmi felelősségvállalás is felhasználható.
Miért fontos, hogy a megváltozott munkaképességűek kiválasztását szakemberre bízza?
  • - A megváltozott munkaképességűek foglalkoztatásával kapcsolatos jogszabályi háttér bonyolult, több jogágat érint,
  • - Speciális szakma terület, hosszú évek tapasztalata adhatja meg a megfelelő ismeretet a foglalkoztatási rehabilitáció elsajátításához.
  • - Megváltozott munkaképességűek interjúztatása speciális ismeretet kíván. A szakmai pályaút mellett figyelembe kell venni a foglalkozás-egészségügyi tényezőket, a foglalkoztatást kizáró és korlátozó tényezőket, illetve az adott munkahelyi környezetet.

Hogyan tudunk együttműködni?

Ha felkeltettük érdeklődését, kérje ingyenes ajánlatunkat!
Ajánlatkérés cégeknek

Munkaerő-kölcsönzés

…Ismerős lehet a helyzet: sürgősen szükség lenne egy munkatársra, de létszámstop van az Ön cégénél. Vagy kipróbálna valakit, aki ha jó és beválna, felvenné, de nem tudja, hol talál ilyet és hogy próbálhatja ki…

Mikor van ránk szüksége?

  • szabadságolások problémájának megoldására (pl. gyártósori szerelők, betanított dolgozók, irodai adminisztratív dolgozók),
  • sürgős vagy nagyobb megrendelések teljesítésére szakképzett vagy szakképzettséget nem igénylő munkaerőre van szüksége,
  • ha új vagy több dolgozóra van szüksége, de nem veheti vagy nem akarja saját állományba venni őket létszámstop miatt,
  • hirtelen kieső munkatárs gyors és szakszerű pótlására (pl. nyelveket beszélő titkárnő) van szükség,
  • ha állományba vétel előtt ki akarja próbálni a munkaerőt („try & hire”, pl. 6 hónap kölcsönzés után átveszi saját állományba a három legjobb dolgozót),
  • ha költségeit gazdasági megfontolásból optimalizálni szeretné (a munkaerő-kölcsönzési szolgáltatás díját költségként elszámolhatja, nem bérköltségként jelentkezik).

A munkaerő-kölcsönzés folyamatában három szereplő vesz részt:

  • a munkáltató (kölcsönbeadó),
  • a foglalkoztató (kölcsönvevő) és
  • a dolgozó (munkavállaló).

A kölcsönadó és a kölcsönvevő között polgári jogi jogviszony keletkezik, míg a kölcsönbeadó és a munkavállaló között munkajogi jogviszony (munkaszerződés) jön létre.

Mit tartalmaz a szolgáltatás?

  • Munkaerő keresésének és kiválasztásának költségeit,
  • a keresés és kiválasztás minden lépésének lebonyolítását.
  • A kölcsönzött dolgozók teljes munkaügyi adminisztrációját (munkaszerződés megkötése, felbontása, bérszámfejtés, bérutalás, bérjegyzék kiadása, adatszolgáltatás a NAV, nyugdíjpénztárak, az Egészségbiztosítási Pénztár, a KSH felé) mi végezzük.
  • A kölcsönzött munkaerő pótlása rövid időn belül megoldható, a pótlásról természetesen mi gondoskodunk.
  • A kölcsönzött dolgozók létszáma, szakmai összetétele az Ön igényei szerint rugalmasan változtatható, és ebben is folyamatosan Ön mellett állunk és kiszolgáljuk igényeit.
  • A foglalkoztatás jogszabályi környezetének változásait naprakészen követjük, Önnek ezzel nincs teendője.
  • A munkaerő-kölcsönzés időtartamát és konstrukcióját (létszám, elszámolások gyakorisága, rezsióradíj / havidíj / szorzó) rugalmasan igazítjuk az Ön igényeihez, ezáltal előre kalkulálhatja a költségeit.

Megrendelőinknek fontos a garancia: tevékenységünk során a teljesítést folyamatosan figyelemmel kísérjük, ezzel biztosítva a szerződésben vállalt kötelezettségeink maradéktalan teljesülését.

Megéri?

A munkavállalók a kölcsönadó cég állományában maradnak, amelynek Ön, mint megbízó díjat fizet a szolgáltatásért. A kölcsönbe adó cég alkalmazza a dolgozókat, viseli a bérekre rakodó közterheket és egyéb kiadásokat. Így csökkenek a szabadságolások és táppénzes állományok negatív hatásai.

Az Ön költsége nem bérköltség, a kölcsönzött munkaerő nem jelenik meg a létszámban. Ön mentesül továbbá a munkaügyi adminisztratív teendőktől, az álláshirdetés költségeitől, a kiválasztás hosszadalmas, időigényes procedúrájától, és az igényelt végzettségű munkaerő szinte azonnal az Ön rendelkezésére áll. Akár több 10 vagy 100 munkavállaló elszámolása Önnek egy költségszámla iktatását jelenti csupán. Megéri!

Hogyan tudunk együttműködni?

Ha felkeltettük érdeklődését, kérje ingyenes ajánlatunkat!
Ajánlatkérés cégeknek

Munkaerő-közvetítés

...Ismerős lehet a helyzet: szükség lenne egy képzett, gyakorlattal rendelkező, agilis munkatársra, de nincs, aki megírja és a megfelelő helyre eljuttassa az álláshirdetést, vagy hiába hirdet, nem jelentkezik a megfelelő jelölt, vagy annyian jelentkeznek, hogy megnyitni sincs idejük mindegyik pályázatot?...

Mikor van ránk szüksége?

  • ha hosszú távra, de rövid határidőn belül keres munkatársat,
  • ha a kijelölt feladatra a leginkább alkalmas, legmegfelelőbb munkatársat szeretné megtalálni,
  • ha sem Önnek, sem munkatársainak nincs ideje ezzel foglalkozni,
  • ha Ön nem biztos benne, hogy megtalálná a legalkalmasabb jelöltet.

Miért mi?

  • Saját, naponta frissített adatbázisunkban több mint 20 000 önéletrajz szerepel.
  • Óriási tapasztalattal rendelkezünk, rendszeresen keresünk fizikai, pénzügyi, mérnöki, gazdasági, logisztikai, HR, marketing területekre munkatársakat.
  • Külön részleg dolgozik az IT-szakemberek felkutatásán.

 

Tudta Ön, hogy ma Magyarországon átlagosan 68 munkaóra egy középfokú végzettségű beosztott munkatárs kiválasztására fordított idő?

Mit tartalmaz a szolgáltatás?

  • Konzultáció során segítünk a követelmények meghatározásában, a juttatási csomag kialakításában.
  • Több, mint 20 000 önéletrajzot tartalmazó adatbázisunkban gyorsan megtalálhatjuk a megfelelő jelöltet.
  • Ha nincs az adatbázisban megfelelő jelölt, megfogalmazzuk a hirdetést, és megjelentetjük a megfelelő helyeken.
  • Feldogozzuk és értékeljük a beérkező pályázatokat.
  • Egyeztetjük és lebonyolítjuk az interjúkat.
  • A jelöltek készségeit, személyiségét, motiváltságát igény szerint tesztekkel, alkalmassági vizsgálatokkal mérjük.
  • Ellenőrizzük a jelöltek végzettségét, gyakorlatát, referenciáit, nyelvismeretét.
  • Megírjuk az elutasításokat, értesítjük az elutasított jelölteket.
  • És Önnek csak a legjobb jelölteket mutatjuk be.

A döntés természetesen minden lépésnél az Öné, a végső döntés is, emellett minden munkafolyamatba betekintés nyerhet, amennyiben úgy kívánja.

Megrendelőinknek fontos a garancia: ha mégsem válik be a kiválasztott jelölt, garantáljuk, hogy a határidőn belül az eltávozó munkatárs helyett új jelöltet állítunk.

Megéri?

Ha három-négy keretes álláshirdetés árát és a kiválasztásra fordított vezetői munkaidő értékét összeadjuk, valószínűleg magasabb összeget kapunk, mint egy átlagos munkaerő-közvetítési díja!

Ráadásul kiemelt diszkrécióval kezeljük a keresést, így sem versenytársai, sem ügyfelei, sem munkatársai nem értesülnek arról, hogy bővülés, vagy csere várható a cégnél a közeljövőben.

Hogyan tudunk együttműködni?

Ha felkeltettük érdeklődését, kérje ingyenes ajánlatunkat!
Ajánlatkérés cégeknek

Toborzási szolgáltatások cége számára

Mi tisztában vagyunk vele, hogy minden alkalmazott egy döntő befektetés jelent, és az Önök célja ezeknek a befektetésnek a hasznát maximalizálni. Azzal, hogy minden megüresedő pozícióra kellő figyelmet fordítunk, biztosítjuk, hogy az Önök szempontjai maradnak előtérben az egész toborzási folyamat alatt és csak a legképzettebb jelölteket mutatjuk be Önöknek.

Emellett alapos tudást szerzünk az Önök munkájáról, eljárásmódjaikról és arról, hogy min múlik Önöknél a siker. Így kiválaszthatjuk azokat, akik a leginkább illenek az Önök csapatába a jó minőségű és hatékony munka érdekében.

A munka megkezdése után folyamatos kapcsolatot tartunk fent Önökkel és a munkavállalóval, hogy bármilyen felmerülő problémára egy mindenki számára kielégítő megoldást találjunk. 

Tudjon meg többet rövid- és hosszú távú alkalmazási stratégiáinkról és az egyedi Pannon-Work megközelítésről, melynek köszönhetően Ügyfeleink a mi szolgáltatásainkat választják évek óta.

Nem kell aggódnia, hogy a toborzás hetekig fog tartani! Úgy dolgozunk, hogy a megfelelő jelölteket napokon, esetleg órákon belül biztosítjuk.

Tisztában vagyunk azzal, hogy

Magyarországon napjainkban egyre nehezebb képzett, sőt sok esetben akár csak megfelelően motiválható, a munkát önmaga előtt valóban célként felállító munkaerőt találni a toborzás és a toborzás kiválasztás módszerei és előnyei nélkül.
Egyre kritikusabbá vált a megfelelő emberek megtalálása, és egyre fontosabb, hogy üzenetünk eljusson azokhoz az emberekhez, potenciális munkavállalókhoz, akiket szeretnénk megszólítani.

Ilyen helyzetben a hagyományos módszerek már nem hatékonyak, és versenyhátrányba juttatják a céget. Aki a toborzást választja, és ránk bízza a toborzás, kiválasztás teljes lebonyolítását, nemcsak a szakértő, a piac változásaihoz igazodó munkát rendel meg tőlünk, de egy csapásra hozzáfér ahhoz a hatalmas embertömeghez, akik között ott van, akit keres.

Sok éves tapasztalatunkkal és a piac ismeretével lebonyolítjuk Önnek a toborzás és a kiválasztás folyamatát. Hogy már csak a megfelelő emberekkel találkozzon.

Hogyan tudunk együttműködni?

Ha felkeltettük érdeklődését, kérje ingyenes ajánlatunkat!
Ajánlatkérés cégeknek

Ajánlatkérés

Akár egy szabadságon lévő munkatársat kell helyettesíteni, akár hirtelen megnő az elvégzendő munkamennyiség, de nem akarnak magas költségek árán új alkalmazottat felvenni hosszú távra, a mi munkatársaink csak egy telefonhívásnyira vannak Önöktől.




A megkeresés célja*:
 A munkaerő-kölcsönzés érdekel
 A munkaerő-közvetítés érdekel
 A diákmunka érdekel
 A toborzás érdekel
 HR Matrix érdekel (HR outsourcing)
 Egyéb Pannon-Work szolgáltatás
Adatvédelem*
Nyilatkozom, hogy az adatkezelési tájékoztatót megismertem, és tudomásul veszem, hogy az itt megadott személyes adataimat a Pannon-Work a megkeresés megválaszolása céljából az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli.
A * -gal jelölt mezők kitöltése kötelező!

Üzleti igények

Az Pannon-Work alkalmazási megoldásai választ jelentenek az Önök toborzási és alkalmazási szükségleteire. Akár csökkenteni szeretnék az új alkalmazottak felvételével járó költségeket, akár bővíteni szeretnék személyzetük egy részét vagy összetett igényeik vannak, a Pannon-Work elhozza Önöknek a megfelelő megoldást.

Egy úgy alkalmazási megoldás kivitelezése költséghatékonyabbá teheti vállalkozását azzal, hogy jobb teljesítményre sarkalja dolgozóit, ezzel csökkentve az egy alkalmazottra jutó alkalmazási költséget. A rugalmas alkalmazási megoldások megkönnyítik a cégek gazdasági és iparágon belüli változásokhoz való alkalmazkodását, kiegészítő személyzet segítségével. A Pannon-Work ismeretei arról, hogy az iparban végbemenő változások hogyan befolyásolják a munkaerőpiacot, segít Önnek. Olyan megoldásokat ajánlunk, amelyek idomulnak az Önök változó munkaerőigényeihez.

A cégek több időt szeretnének szánni alaptevékenységükre, ezért igyekeznek a legtöbbet nyerni azon, ha egy munkaerő-kölcsönző céget alkalmaznak.

A Pannon-Worknél ezt, sőt még ennél is sokkal többet tudunk nyújtani Önöknek.
 

Ma szinte minden vállalattól elvárják, hogy kevesebből hozzon ki többet. Egy ilyen környezetben a siker kulcsa a rugalmasság – különösen, ha alkalmazási stratégiákról van szó. A rugalmas alkalmazás elengedhetetlen a hatékony működéshez és alkalmazkodáshoz. Megfelelően alkalmazva segíthet a megnövekedett munkamennyiséggel való megbirkózásban, célok elérésében és a szabadságolások miatti helyettesítésben.
Költségek csökkentése
Hosszútávú munka
Termelés felfutás






Költségek csökkentése

8 módszer a költséghatékonyság elérésére alkalmazásstratégiák segítségével

Alább láthatnak 8 gyakorlati stratégiát, hogyan használhatják az alkalmazási stratégiájukat költségeik csökkentésére és szervezeti teljesítményük növelésére.
 
  1. Fix költségeiket tegyék variálhatóvá

    Ha az Önök cége hasonló a legtöbbhöz, akkor a munkaerő jelenti a legnagyobb kiadást a mérlegükön. Hogy minimalizálják ezt a kiadást, alkalmazzanak egy tervezett alkalmazási modellt. Csökkentség az állandó személyzet számát a mindennapi működéshez szükséges minimumig. Ekkor szerződjenek egy képzett munkaerő-közvetítővel, hogy rövidt ávon alkalmazott, képzett munkaerővel egészítsék ki állandó személyzetüket, így elérve az elvárt és szükséges teljesítményt. Ez a módszer különösen hatékony ipari munka esetén, valamint technikai és professzionális projekteknél egyaránt.

  2. Felejtsék el a túlórázást

    Túlórázni egy rendkívül költséges módja a munka elvégzésének. 20%-kal vagy akár még többel csökkenthetik a munkaerővel kapcsolatos költségeket, ha nagyobb mennyiségű munka esetén rövid távon alkalmazott munkavállalókat vesznek fel.

  3. Csökkentsék képzési költségeiket, hasznosítsanak újra

    A képzés költséges folyamat – és nem csak a kemény költségekre gondolunk. Emellé még jön az új alkalmazottakkal járó alacsony teljesítmény és a silány minőség puha költsége. Csökkentsék képzési költségeiket és javítsák minőségüket és teljesítményüket képzett rövid távú alkalmazottak felvételével. Szoros együttműködésben egy munkaerő-kölcsönzővel, belépést nyernek olyan jelöltekhez, akik jól képzettek és tapasztalattal rendelkeznek az Önöknél szükséges készségek terén. Hogy tovább növeljék teljesítményüket, dolgozzanak együtt munkaerő-kölcsönzőjükkel, hogy kidolgozzanak egy kezdeti orientációt és képzést új alkalmazottaik számára.

  4. Adják át adminisztratív terheiket

    Ha rövid távon alkalmaznak közvetlen felvétel helyett, minden fizetéssel és juttatásokkal kapcsolatos feldolgozási és adminisztratív teher áthárul a cégükről a munkaerő-kölcsönzőre.

  5. Csökkentsék a felvételi hibák kockázatát

    Egy nem megfelelő alkalmazott felvétele kétszer vagy akár hétszer annyiba kerülhet, mint egy évnyi fizetése. A munkaerő-kölcsönző cégek egy szigorú felmérési folyamatot alkalmaznak mind rövid távú, mind közvetlen felvétel esetén, amely növeli az esélyét, hogy a megfelelő embert közvetítik ki Önökhöz. A legtöbb esetben nemcsak egy olyan embert küldenek, akinek megvannak a szükséges készségei és tapasztalata, de még a személyiségjegyei is illenek az Önök munkakörnyezetébe. Hogy tovább csökkentség a felvételi kockázatot, vegyék igénybe munkaerő-kölcsönzőjük garanciáit.

  6. Csökkentsék a költségeket alkalmazottak felvételével

    Kapacitási korlátaik sok költség forrásai lehetnek. Ezek a korlátok befolyásolhatják egy telephely átvételét vagy a vezető termelékenységét. Személyzetük szűkösségét csökkentsék azzal, hogy megfontolják további átmeneti vagy hosszú távon alkalmazott személyzet felvételét. Ha segítségükkel adminisztratív támogatást tudnak biztosítani, az felszabadítja kulcsalkalmazottaikat, hogy a lényegi feladatokra koncentráljanak (így nemcsak alkalmazottaik lesznek termelékenyebbek, de az adminisztratív munka elvégzése is kevesebb költséggel jár). Vegyenek fel további személyzetet, hogy csökkentsék kapacitási korlátaikat és növeljék termelékenységüket. Alkalmazzanak további technikai és szakmai személyzetet, hogy projektjeik megfelelően haladjanak. A megfelelő plusz emberek alkalmazásával a munka hatékonyabban lesz elvégezve, kevesebb adminisztratív gonddal és kevesebb költséggel.

  7. Vegyék igénybe a munkaerő-kölcsönző HR képességeit

    Ha az alkalmazási stratégiáik elvonják kulcsalkalmazottaik figyelmét, hagyják a munkaerő-kölcsönzőjükre a felmérés, interjúztatás és ellenőrzés feladatát. Tapasztalatukkal felszabadíthatják személyzetüket, hogy ők konkrét problémákra koncentrálhassanak, és így csökkenthetik a toborzásra szánt időt.

  8. Hárítsák el a kiégéssel kapcsolatos költségeiket

    Sok cég túlzásba viszi a tökéletességre való törekvést. Belehajszolják személyzetüket, hogy többet hozzanak ki kevesebb erőforrásból. És ahogy egyre több a stressz, úgy egyre növekszenek a problémák a minőséggel, termelékenységgel, hiányzással és leváltással. Vegyék le a nyomást alkalmazottaikról átmeneti kiegészítő személyzet alkalmazásával. Így elkerülhetik a kiégéseket, csökkenthetik az elégtelenségekkel járó költségeket, elkerülhetik a termelékenység csökkenését és csökkenthetik a leváltás költségeit.

Hogyan tudunk együttműködni?

Ha felkeltettük érdeklődését, kérje ingyenes ajánlatunkat!
Ajánlatkérés cégeknek

Hosszútávú munka

A megfelelő embert megtalálni egy hosszú távú munkára nem egyszerű feladat, hiszen rengeteg paramétert kell figyelembe venni. A mi felvételi folyamatunk egy részletes felmérést rejt magában a jelölt tapasztalataival, készségeivel és érdeklődési körével kapcsolatban, hogy átlássuk képzettségét és potenciálját a feladathoz.

Emellett sok energiát fordítunk arra is, hogy átlássuk és megértsük az Önök munkáját, eljárásmódjaikat és azt, hogy min múlik Önöknél a siker. Így kiválaszthatjuk azokat, akik a leginkább illenek az Önök csapatába a jó minőségű és hatékony munka érdekében.

Mielőtt jelöltjeink munkába állnának Önöknél, mindenre kiterjedő tájékoztatást és felkészítést kapnak a vállalt állásról, hogy már az első napon hatékonyak lehessenek. Emellett folyamatos kapcsolatot tartunk Önökkel és munkatársunkkal, hogy biztosak lehessünk mindkettejük hosszan tartó elégedettségében.

Emellett folyamatos kapcsolatot tartunk fent Önökkel és munkatársunkkal, hogy biztosak lehessünk mindkettejük hosszan tartó elégedettségében.

Hogyan tudunk együttműködni?

Ha felkeltettük érdeklődését, kérje ingyenes ajánlatunkat!
Ajánlatkérés cégeknek

Termelés felfuttatás

Cégében váratlan termelésfelfutás várható?

Egészítse ki személyzetét, stábját átmenetileg „mobil” munkaerővel, kölcsönzött munkavállalókkal, hogy költséghatékonyan szolgálhassa ki a csúcsidőszakot

Mikortól jelentkezik a csúcsidőszak, mely jelentős kapacitásigényt jelent cége számára?
Olyan megoldásokat kell találnia mihamarabb az átmeneti időszakra, mely nem fogja tartósan megterhelni cége költségvetését, de a termelési elvárásokat mégis a lehető leghatékonyabban szolgálja ki!

A Pannon-Work, mint a legnagyobb hazai munkaerő kölcsönző és diákmunka-közvetítő ehhez kiváló, jól bejáratott és rendkívül hatékony megoldásokat kínál! Az atipikus foglalkoztatást épp az ilyen esetekre találták ki.

A munkaerő-kölcsönzéssel cége rugalmas megoldást kap az átmeneti csúcsidőszakra anélkül, hogy munkavállalók tucatjait kellene hatalmas papírmunkával tartósan állományba vennie.

Olyan munkavállalókat kap tőlünk, akiknek a kiválasztásában nagy gondot fordítunk szakmai múltjuk, képzettségük mellett egyéb képességeik, motivációjuk és személyiségjegyeik megvizsgálására is.

A Pannon-Work Zrt., mint a legnagyobb hazai munkaerő kölcsönző és diákmunka-közvetítő ehhez kiváló, jól bejáratott és rendkívül hatékony megoldásokat kínál!


Hogyan tudunk együttműködni?

Ha felkeltettük érdeklődését, kérje ingyenes ajánlatunkat!
Ajánlatkérés cégeknek

Hírlevél jelentkezés


Adja meg e-mail címét!



Adatvédelem*
Nyilatkozom, hogy az adatkezelési tájékoztatót megismertem, és tudomásul veszem, hogy az itt megadott e-mail címet a Pannon-Work hírlevél küldése céljából az adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint kezeli.

Honlapjaink megújulnak. Az új külsővel és felhasználói élménnyel jelenlegi és eddigi ügyfeleink igényeinek szeretnénk még jobban megfelelni. Esetleges hibák előfordulhatnak. Minden észrevételt és javaslatot szívesen fogadunk!

Üzenj nekünk!