Pannon-Work Ausztria (Österreich)

hir title

ÁlláshirdetésekMunkaadóknakCégünkrőlBefektetők

Hogyan változzunk a világgal? – PannONLINE rendezvény

2020-07-09

Az első sokkhatást követően - amit a COVID19 vírus okozott-, rá kellett arra eszmélnünk, hogy nagy változtatásokat kell eszközölni magánemberként és cégvezetőként egyaránt.

De hogyan, amikor kiszámíthatatlan a helyzet a vírus oldaláról, ami hozza magával a gazdasági bizonytalanságot is?

Ennek megválaszolásához igyekeztünk segítséget nyújtani országszerte regionális előadásainkkal, amiket online térben tartottuk.

Az első sokkhatást követően - amit a COVID19 vírus okozott-, rá kellett arra eszmélnünk, hogy nagy változtatásokat kell eszközölni magánemberként és cégvezetőként egyaránt.

De hogyan, amikor kiszámíthatatlan a helyzet a vírus oldaláról, ami hozza magával a gazdasági bizonytalanságot is?

Ennek megválaszolásához igyekeztünk segítséget nyújtani országszerte regionális előadásainkkal, amiket online térben tartottuk.

Az egyik téma a home office volt, ahol tapasztalataink megosztásán kívül Torma Beáta - Pannon-Work Zrt. minőségirányítási vezetője- a testi-, lelki-, hatások fontosságára hívta fel a figyelmet. A résztvevők a Pannon-Work home office kutatási eredményeit is megkapták bónuszként. 

A szakember elmondása szerint a home office több aspektusból vizsgálható: munkaszervezési problematikák, munkaidő (szünetek is), utasítás, ellenőrzés, kommunikáció, képernyős munkahely.

Ebben az előadásban a képernyős munkahelyek kapcsán megtudhattuk mi mindenre NINCS kitalálva az ember testfelépítése. Olyanra, mit a például a hosszas ülő testhelyzetű munkavégzésre, a „nehéz” fej előre dőlt helyzetű tartására és még sorolhatnánk. Mivel ezekkel sajnos naponta találkozunk, javaslatokat kaptunk hogyan küszöbjük ki mindezt.

A második témakör is kiemelten fontos kérdésekről szólt: Milyen alternatívák vannak a bér és HR költségek csökkentésére? Bajomi Ágnes Anita - Pannon-Work Zrt. értékesítési igazgatója - a válságkezelő programok előzményei és szükségszerűségén túl betekintést nyújtott a költségcsökkentés lehetőségeibe. Többek között bértámogatási program, munkaerő-kölcsönzés, megváltozott munkaképességűek foglalkoztatása, outsourcing témákról szólt előadása.

Megtudhattuk, hogy az állam nyújtotta lehetőségeket miként lehet kihasználni, milyen határidőkön és milyen keretrendszereken belül. Tájékoztatást kaptunk arról, hogy a Pannon-Work miként tud segíteni abban, hogy ezekkel élni tudjanak a cégek.

Három jellemző biztosan társítható ehhez az időszakhoz: Változás, rugalmasság és biztonság igénye. Ezekre, mint hívószavakra válaszolva említhető meg az itt bemutatott outsourcing szolgáltatás, ami toborzás, bérszámfejtés, HR adminisztráció, jogi tanácsadás és átvilágítás terén biztosít költségmegtakarítást, költséghatékonyságot.

Természetesen az előadást követően kérdések megválaszolására is volt lehetőség.