A bérszámfejtés soha nem volt könnyű feladat, és ez hatványozottan igaz a 2022-es évre. A jelenlegi gazdasági helyzetben a gyorsan változó jogszabályok nyomon követése és az előírások betartása kihívások elé állítja a vállalatok bérszámfejtési kollégáit is. Elég csak egy szabályt rosszul értelmezni, és máris jelentős bírságra számíthatnak a cégek. A Pannon-Work cégcsoporthoz tartozó HR-Face Kft. szerint egyre nagyobb igény mutatkozik a bérszámfejtés kiszervezésére és a támogatási szolgáltatásra egyaránt.
A Pannon-Work 2023. évben is jogosult a „Kamara által AJÁNLOTT vállalkozás” védjegy cím használatára
Büszkék vagyunk arra, hogy ismét megkaptuk a Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara "Kamara által AJÁNLOTT vállalkozás" tanúsítványát, amelyet ünnepélyes keretek között vehettünk át.
A PANNON-WORK IS CSATLAKOZOTT A BAPTISTA SZERETETSZOLGÁLAT CIPŐSDOBOZ AKCIÓJÁHOZ
Behaviour magazin "Az év HR-vezetője" verseny
2022. november 24-én Laczi Péter, a Pannon-Work Zrt. Operatív igazgatója a Behaviour magazin "Az év HR-vezetője" verseny díjátadó gáláján adta át Szijjné Kállai Ildikónak, a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft munkatársának "Az év innovatív HR-vezetője 2022" különdíjat.
Ismét támogattuk a XXIX. Nemzeti Minőségügyi Konferenciát
Az ISO 9000 Fórum Egyesület tagjaként Ismét támogattuk a XXIX. Nemzeti Minőségügyi Konferenciát, amely az ISOFÓRUM nagyszabású rendezvénye. Elekes Péter szövetkezeti üzletágvezető kollégánk szakértő előadását is meghallgathatták a résztvevők a munkaerő-piaci helyzetről, trendekről a humán erőforrás szolgáltató szemszögéből. A rendezvényen Torma Beáta, az ISOFÓRUM felügyelő bizottsági tagja egyben a Pannon-Work minőségirányítási vezetője elárulta, hogy miért tartja fontosnak az egyesület professzionális tevékenységét, valamint milyen szerepe van a minőségnek a munkavállalók és a vállalati ügyfelek magas minőségű kiszolgálásában. A videón 18.30-tól tekinthető meg kollégánk nyilatkozata.
Özönlenek a külföldi melósok ezekre a magyar településekre: innen érkeznek
Hazánkban egyszerre van munkaerőhiány és munkanélküliségtől való félelem. Miközben a rezsiárak és az infláció az egekben, egyre több harmadik országbeli munkavállaló érkezik hazánkba. Felkerestük hazánk minősített munkaerő-kölcsönzőit, hogy utánajárjunk annak, hogyan alakul Magyarországon a vidéki munkaerőpiac.
Munkáltatói márka - duplán- Baksy Marianna, a Pannon-Work cégcsoport marketingvezetője a HR Power oldalán
A munkavállalók egyre tudatosabban utánanéznek annak, hogy melyik cégnek dolgozzanak, emiatt az utóbbi években kiemelt szemponttá vált az employer branding fogalma. Az álláshirdetésekben nem elég csak a bért és a munkavégzés helyét feltüntetni, hanem fontos arra is koncentrálni, hogy milyen híre van a munkáltatónak. A versenyhelyzet élesedik a munkakeresőkért vívott harcban, ezért azokra a folyamatokra kell összpontosítani, amelyek megkülönböztetik a cégeket versenytársaiktól.